wtorek, 14 sierpnia 2012

Wycinaknka

Podczas pobytu na Korfu wybraliśmy się na wycieczkę do miasta Korfu. Chodząc ulicami miasta zaczepił nas pan, który kazał stanąć mojej siostrze profilem w jego stronę. Szybko wyciągną nożyczki i kawałek papieru i zaczął wycinać. Po niecałej minucie moja siostra otrzymała swój profil wycięty z kawałka papieru!Podobnie było ze mną tyle ze ja już wiedziałam co ten pan będzie robił :)



 


Nigdy bym nie pomyślała, że takie rzeczy robią ludzie.  Mi źle wychodzi wycinanie najprostszych rzeczy z papieru bo zawsze wychodzi mi coś krzywo, a co dopiero wycinanie ludzkich profili! :o 


Wakacje wciąż trwają, więc każdy chce je wykorzystać w 100%, dlatego ja właśnie wybieram się z rodzicami na tydzień nad Morze Bałtyckie. Wyjeżdżam w środę wieczorem. O ile będę mieć tam internet postaram się pisać notki na bieżąco, a jeśli nie to postaram się po przyjeździe opisać wam wszystko :)

2 komentarze: