czwartek, 2 sierpnia 2012

12 dni minęło..

Cześć


Zdaje sobie sprawę z tego, że długo nic nie dodawałam. Ale cały lipiec miałam praktycznie zajęty. Na początku lipca przez 11 dni miałam warsztaty taneczne, a po chwili obóz taneczny z którego wróciłam wczoraj. Z jednej strony cieszę się, że jestem już w domu ale jednak z drugiej strony już zaczyna mi brakować tych codziennych trenigów i rozruchu, robienia 100 przysiadów w nocy na korytarzu, pokazu i wszystkiego co się tam działo ale najbardziej niektórych osób :) I właśnie tak minął mi jeden miesiąc wakacji. Było super.
A teraz zostało już mało czasu do tego aby pójść do szkoły. Nawet nie cały miesiąc. I trzeba będzie zacząć 2 klase. No i oczywiście zaczynam dalej trenować od września.

To tylko taka notka co się działo, późnie postaram się dodać coś innego.



Fanta o smaku truskawki i kiwi - bardzo dobra!


Miłego dnia!

1 komentarz:

  1. Druga klasa to dopiero wycisk... ale dasz rade ::) Zapraszam na nowy post z wieloma zdjęciami ;*

    OdpowiedzUsuń