poniedziałek, 11 czerwca 2012

Euro :)

Cześć :)
Pogoda ostatnio zrobiła się nieciekawa, cały czas deszcz pada. Lepsza pogoda była pod koniec kwietnia , bo jak pamiętam w moje urodziny było ponad 30 stopni. Mam nadzieje, ze słońce szybko do nas wróci.
Euro, euro, euroo.. Trochę mam już tego dosyć bo nie jestem aż taką fanką piłki nożnej. Od czasu do czasu zdarzy mi się obejrzeć kawałek meczu ale to sporadycznie. Wszędzie widać tylko biało-czerwone flagi, ale to normalnie bo przecież każdy polak kibicuje Polsce. Ja osobiście bardzo kibicuje Polsce i mam nadzieje ze uda im się wyjść z grupy , trzymam z nich kciuki ! :)

Jeszce jeden obserwator i będzie aż 100! Wow, jesteście kochani!
Może z tej okazji coś przygotować, co wy na to ? : )

3 komentarze:

  1. Też mam taką nadzieję -.- :)
    http://sumikoandkatzumi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bez piłki to jestem smutna, a tak jak oglądam to chociaż adrenalina mi rośnie ;D I gratuluje prawie 100 obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 i za pewne będzie coraz więcej C:
    trzymamy kciuki za naszych ♥

    OdpowiedzUsuń